Kontoret stängt för utbildning / Office closed for education
Scheduled Maintenance Report for Card Network Solutions
Completed
The scheduled maintenance has been completed.
Posted Apr 22, 2024 - 12:24 CEST
Scheduled
Fredag den 22 mars klockan 10:00 stänger Card Network Solutions kontoret för utbildning. Öppettid för vår telefonväxel kommer därför enbart gälla mellan 08:00-10:00 denna dag. Ni kan som vanligt maila vår supportavdelning på email support@cnse.se och vid kritisk driftstörning kan ni alltid höra av er till oss på telefonnummer 011-18 77 77.

Vi är tillbaka på kontoret som vanligt måndag den 25 mars klockan 08:00.

Sprid gärna denna informationen inom er organisation. Vid frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att höra av er till oss, antingen via support@cnse.se eller telefon 011-18 77 77.


On Friday, March the 22nd, at 10:00, Card Network Solutions will close the office for education. Therefore, the opening hours for our support and first line will change to 08:00-10:00 on this day. You can still email our support at email support@cnse.se, and in case of any critical operational issues, you can always reach us at the phone number +46 11 18 77 77.

We will be back at the office as usual on Monday, March the 25th, at 08:00.

Please distribute this information within your organization. If you have any questions or concerns, please feel free to contact us either via support@cnse.se or by phone at +46 11 18 77 77.

Vänlig hälsning / Kind Regards
Card Network Solutions Europe AB
phone: +46 11 18 77 77
email: support@cardnetworksolutions.com
web: http://www.cardnetworksolutions.com
visit: Korsgatan 2 Hus A, Norrköping
Posted Mar 11, 2024 - 18:07 CET
This scheduled maintenance affected: Third-party Components (Jira Service Management Service Portal).