Störningar terminalkommunikation Allkort

Incident Report for Card Network Solutions

Monitoring

Åtgärder för att lösa problemet är genomförda.
Vi övervakar situationen för att säkerställa att det inte uppstår igen.
Posted Oct 15, 2025 - 19:27 CEST

Update

Felsökningen pågår med att analysera orsaken till problemet. Tekniker och vår teknikleverantör jobbar fortsatt med att lokalisera felet, vi kan i nuläget ännu inte ge någon tidsuppskattning på när problemet ska kunna vara löst.
Posted Oct 15, 2025 - 19:06 CEST

Investigating

Vi upplever för närvarande i kommunikationen med vissa terminaler kopplade mot Allkort. Utvecklare, tekniker och vår teknikleverantör jobbar på att lokalisera felet, men i nuläget kan vi inte ge någon tidsuppskattning på när problemet ska kunna vara löst.

Sprid informationen
Sprid gärna denna informationen inom er organisation. Vid frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att höra av er till oss, antingen via support@cnse.se eller telefon 011-18 77 77.

Vänlig hälsning / Kind Regards
Card Network Solutions Europe AB
phone: +46 11 18 77 77
email: support@cardnetworksolutions.com
web: http://www.cardnetworksolutions.com
visit: Korsgatan 2 Hus A, Norrköping
Posted Oct 15, 2025 - 17:28 CEST
This incident affects: Allkort (Host Services, Card Collaboration).