Förändringsstopp 13 december - 12 januari 2025 / Change freeze from December 13th to January 12th
Scheduled for Dec 13, 2024, 00:00 CET  -  Jan 12, 2025, 00:00 CET
Scheduled
Förändringsstopp 13 december - 12 januari 2025
För att inte påverka drift under jul- och nyårsperiod så gäller förändringsstopp i Card Network Solutions system och tjänster under perioden fredag den 13 december till och med söndag den 12 januari 2025. Under förändringsstoppet kommer enbart viktiga säkerhetsuppdateringar och åtgärder i samband med incidenter eller ändringar med starka verksamhetsskäl att få dispens.

Förändringsstopp i applikations- och nätverksmiljö
Vi vill härmed uppmärksamma kunder och samarbetspartner om förändringsstoppet i vår applikations- och nätverksmiljö. Förändringsstoppet gäller utveckling och driftsättning av funktionalitet i CNS IT-miljö (IT-system, driftmiljöer, klientdatorer, programvaror och IT-tjänster). Har ni projekt, aktiviteter eller initiativ som kräver förändringsarbete och planering, hör av er till oss.

Sprid informationen
Sprid gärna denna informationen inom er organisation. Vid frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att höra av er till oss, antingen via support@cnse.se eller telefon 011-18 77 77.


Change freeze from December 13th to January 12th 2025
To avoid affecting operations during the holiday period, a change freeze will be in effect for Card Network Solutions' systems and services from Friday, December 13th to Sunday, January 12th, 2025. Only important security updates and measures related to incidents, or changes with strong business reasons, will be allowed during the change freeze.

Change freeze in the application and network environment
We want to inform our customers and partners about the change freeze in our application and network environment. The change freeze applies to the development and deployment of functionality in CNS IT environment (IT systems, operating environments, client computers, software, and IT services). If you have projects, activities, or initiatives that require change work and planning, please contact us.

Please distribute this information within your organization. If you have any questions or concerns, please feel free to contact us either via support@cnse.se or by phone at +46 11 18 77 77.


Vänlig hälsning / Kind Regards
Card Network Solutions Europe AB
phone: +46 11 18 77 77
email: support@cardnetworksolutions.com
web: http://www.cardnetworksolutions.com
visit: Korsgatan 2 Hus A, Norrköping
Posted Oct 14, 2024 - 13:06 CEST
This scheduled maintenance affects: Allkort (Allkort API, Allkort Application, Allkort Database, Host Services, Card Collaboration) and Cardivation (Digital Receipts, Dynamic PIN).